A Lareira

A Lareira es un espacio para el reencuentro con los orígenes, para apreciar los buenos sabores de los productos tradicionales en unión con la innovación. En A Lareira te ofrecemos la calidad y el esmero de nuestros proveedores: pequeños productores y artesanos que nos brindan la mejor calidad en vinos gallegos, curados ibéricos, conservas, delicatessen y las mejores especialidades gourmet. Te esperamos en A Lareira para experimentar maridajes con las mejores delicias y vinos de Galicia. ¿Te apetece tomar con los amigos un selecto albariño y una deliciosa ventresca?, ¿o un ribeira sacra con el mejor ibérico de buey? Déjanos sorprenderte con los más exquisitos maridajes.

Nuestro proyecto empezó a principios del 2012 en un maravilloso local  con historia, tenemos una lareira ornamental con más de 150 años de antigüedad  y también alacenas y pilares de piedra.

Nos encontrarás en el corazón del casco antiguo de Vigo, en la calle Cesteiros, cuyo nombre evoca la antigua tradición del gremio de los fabricantes de cestas en la ciudad olívica. Y precisamente de esa tradición cuidadosa y artesanal, de un buen producto elaborado con tiempo y precisión, nace A Lareira.

Te esperamos.


 

A Lareira é un espazo para o reencontro coas orixes, para apreciar os bos sabores dos produtos tradicionais en unión coa innovación. Na Lareira ofrecémosche a calidade e o esmero dos nosos proveedores: pequenos produtores e artesáns que nos brindan a mellor calidade en viños galegos, curados ibéricos, conservas, delicatessen e as mellores especialidades gourmet. Agardámoste na Lareira para experimentar maridaxes coas mellores delicias e viños de Galicia. ¿Apetéceche tomar cos amigos un selecto albariño e unha deliciosa ventresca?, ¿ou un ribeira sacra co mellor ibérico de boi? Déixanos sorprendente coas máis esquisitas maridaxes.

O noso proxecto comezou a principios do 2012 nun maravilloso local con historia, temos unha lareira ornamental con máis de 150 anos de antiguidade e tamén alacenas e pilares de pedra.

Atoparasnos no corazón do casco vello de Vigo, na rúa dos Cesteiros, cuxo nome evoca a antiga tradición do gremio dos fabricantes de cestos na cidade olívica. E precisamente desa tradición coidadosa e artesanal, dun bo produto elaborado con tempo e precisión, nace A Lareira.

Agardámoste.